Asiakaslähtöinen läsnäolo - Markkinointi & myynti yhdessä

Haluatko yhdessä markkinointi- ja myyntitiiminne kanssa oppia ja oivaltaa tuote- ja yrityslähtöisyyden muutoksen kohti asiakasta? Hienoa! 

Olemme konseptoineet kolmen valmennuskerran ohjelman, jossa käydään läpi työmenetelmät siihen, miten saatte asiakaskohtaamisiin enemmän asiakaslähtöisyyttä. Valmennus pohjautuu yhtenäisen ymmärryksen rakentamiseen asiakkanne ostomatkasta.

Saatte käyttöönne työmallit ja metodit joilla useiden suomalaisten suuryritysten puhe asiakkailleen on käännetty asiakaslähtöiseksi. 

Tällä setillä saatte koko tiimin kanssa yhtenäistettyä työtapoja joka asiakkaille näyttäytyy yhtenäisenä ja vahvana asiakashyötynä eri kohtaamispisteissä. 

Työ sisältää:

1) Brief-keskustelu tilaajan kanssa tavoitteista ja nykytilanteestanne

2) Valmennusaineistojen koostaminen tarpeidenne pohjalta: mm. asiakasmatkan mallintaminen, social selling -perusteet, asiakakan ostomotivaatiot ja niihin vastaaminen

3) Kolme valmennussessiota (a 3h) asiakkaan luona valitsemallenne tiimille

4) Valmennuksissa käytetyt työmallit tulevat käyttöönne

5) Yhteinen palautekeskustelu valmennusten jälkeen

Hinta: 9900 euroa + ALV. 

LauraMiraKatri_noBG-1-1

differo_customer_journey_112019

Saat sadoilla suomalaisyrityksillä testatut työmallit käyttöösi! 

 

Kyllä, meidän tiimimme on valmis ottamaan seuraavat askeleet! 

Haluan keskustella aiheesta. Lomakkeen täyttäminen ei vielä velvoita sinua tilaamaan valmennusta. Olemme sinuun yhteydessä ja keskustellaan tarpeistanne.