abstract-art-artistic-1328891cut

Näin syvennät sisältömarkkinointia - Differon LIVEnaari ke 16.2.2022

Verkkotapahtuma

Näin syvennät sisältömarkkinointia

Päivämäärä

keskiviikko 16.2.2022

Aika

klo 8.30-10.00

Helmikuun LIVEnaarissamme pääset kuulemaan, miten rakennetaan tarkoituksenmukainen ja asiakaslähtöinen sisältöstrategia! Kaiken a ja o on asiakkaan maailmaan sukeltaminen. Se auttaa sinua ymmärtämään, millainen sisältömarkkinointi on asiakkaallesi tarpeellista: pystyt priorisoimaan parhaat sisällöt ja kanavat sekä tarjoamaan tukea ostopolun eri vaiheisiin. Tekemällä vähemmän voit panostaa laatuun! 

Tapahtumassa tarkastelemme Differon valmentavilla malleilla aikaansaatuja tuloksia, keskustelemme asiakkuudenaikaisesta markkinoinnista ja pureudumme laadukkaan sisällöntuotannon uusiin kriteereihin. 

LIVEnaarissamme saat kovan kattauksen maamme valovoimaisimpien sisältömarkkinoijien näkemyksiä: 

  • ostopolkujen muodostamisesta 
  • hyvän sisällön kriteereistä ja 
  • asiakkuudenaikaisesta sisältömarkkinoinnista. 

Ohjelma 16.2.2022

8.30

LIVEnaarin alkusanat

Emmi Paunonen, Differo

8.35

Sisältöstrategia ja ostopolut fasilitointimallilla: Näin Outokummun ja Telian tiimit onnistuivat työssä

Outi Lilja, Outokumpu

Laura Kultaranta, Telia

Katri Tanni, Differo

9.00

Palvelevat sisällöt asiakassuhteen vahvistajana

Katri Tanni ja Emmi Paunonen, Differo

9.20

Tauko

9.25

Round table: Hyvän sisällön uudet kriteerit

Karoliina Partanen, Sulava

Jenna Hristov, Pirkanmaan Osuuskauppa

Katri Tanni, Differo

9.55

LIVEnaarin päätössanat 

Emmi Paunonen, Differo

10.00

Tapahtuma päättyy

Ilmoittaudu mukaan!

Saat tapahtumalinkin sähköpostiisi.

5 räjäyttävää syytä osallistua LIVEnaariimme!

  • Saat tuloksellisuutta markkinoinnin tekemiseen! Kuulet käytännössä testatut ja toimivat vinkit siihen, miten viedä sisältömarkkinointia uudelle tasolle 
  • Paikalla on Suomen edistyksellisimpiä ja kannuksensa ansainneita markkinoijia – pääset kuulemaan heidän ajatuksiaan tulevaisuuden sisältömarkkinoinnista 
  • Saat näkemyksiä tulevaisuuden B2B-markkinoinnin teemoista 
  • Pääset kuulemaan tosielämän caset ja vakuuttavat vinkit, jotka voit viedä konkretiaan vaikka jo seuraavana päivänä 
  • Saat työhösi uusia näkökulmia, joilla innostaa muitakin työyhteisössäsi