Haluatko kehittyä sisällöntuottajana? Tai tilaatko tällä hetkellä sisältöä joltakin kumppaniltasi mutta haluaisit saada aikaan parempaa?

Sisällöt ovat yrityksesi tärkeintä omaisuutta verkossa! Samaan aikaan usealta muulta yritykseltä on tarjolla sisältöä teidän potentiaalisille asiakkaillenne. Kohina on valtavaa ja siitä on vaikea erottautua.

Kun haluat aidosti kohdata asiakkaasi verkon kanavilla heidän tiedon tasollaan, auttaa, opastaa, ymmärtää ja kasvattaa verkosta yrityksellenne - ei vain seuraajia - tämä opas on sinulle!  

Tämän oppaan luettuasi ymmärrät, millainen on koukuttava sisältö, miten tuotat sitä puhuttelevalla tavalla kohderyhmillenne, mihin tarkoitukseen sisältöä tuotat sekä mikä on sisällön pihvi.

 

Katri_Tanni-1080x1080

Katri Tanni

pääkonsultti

"Oppaasta saat kaikki parhaat käyttämämme mallit puhuttelevan ja kohdennetun sisällön rakentamiseen."

Oppaan työmalleilla on tuotetttu mm. sisältö, jonka lukee asiakkaamme Tana Oy:n kaikista blogilukijoista n. 70 %, se on saavuttanut viimeisen neljän vuoden aikana n. 10 000 lukukertaa, vuosittain n. 2500 kerta ja päivässä se saa n. 7 lukukertaa! Yhdysvaltojen Googlen hakutuloksissa se on tavoitehakusanalla top viidessä!

[fa icon="quote-right"]